دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان هرگز به احساسم شلیک نکن برای pdf اندروید و کامپیوتر



خلاصه داستان رمان هرگز به احساسم شلیک نکن :

به لبخند گرمش نگاه کردم و منم لبخند زدم. به چهارمین نقاشی از کامیار… از بیکاری انقدر تمرین کرده بودم که در عرض دو ساعت میتونستم هر قیافه ای رو به آسونی بکشم. چشمای کامیار منو زیر نظر داشتن، انقدر طبیعی که نگاهمو دزدیدم. به صندلی تکیه دادم و به حیاط نگاه کردم. هوا بی نظیر بود و آسمون نیمه ابری. وسایل طراحیمو کنار دستم گذاشتم و با پام شروع کردم به تکون تاب. چشامو بستم و نفس عمیقی کشیدم… سکوت اونجا با صدای ماشینایی که بعضی اوقات از مقابل در خونه رد میشدن میشکست. در کل محله ی ساکت و آرومی بود. سلیقه ی کامیارو تحسین میکردم.
 

برای دانلود رمان هرگز به احساسم شلیک نکن برای pdf اندروید و کامپیوتر روی لینک زیرکلیک کنید

  • ۹۵/۰۶/۱۱
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی