دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

  • ۰
  • ۰

LEGO ها بیش از یک سرگرمی است. آنها یک کار خلاقانه هستند. هرکسی می تواند هر مجموعه ای را به عنوان یک جهان خیالی یا یک تزیین هنری سبک کند. لگوها یک زیبایی و سبک زندگی هستند. این شرکت دانمارکی در طول سالهای مختلف بسیاری از ویژگی های مختلف رسانه ای را از DC و مارول گرفته تا هری پاتر و جنگ ستارگان لمس کرده است و موارد جدیدی مانند Ninjago و Legends of Chima ایجاد کرده است ، اما ریشه های این شرکت در ساخت "غیرقابل استفاده" نسخه های واقعی است - محیط زندگی و ساختمانها. خطوط معماری و هنری آنها نمایانگر توانایی بالقوه نام تجاری به عنوان یک A.D.I.M.W.E.A.K. است که همچنین به عنوان کیت سرگرمی مونتاژ جهان سازی مینیاتوری تزئینی هنری شناخته می شود. این شرکت می تواند اسباب بازی هایی را طراحی کند ، اما آنها می توانند کارهای دیگری بیش از این انجام دهند و در واقع ، مضامین هنری دیگری که ذکر کردم فقط سطح را لمس می کنند. یک نمونه کاملاً جدید از ورود LEGO به این دنیای تندیس های دکوراسیون منزل مجموعه های اخیر LEGOⓇ Flower Bouquet و LEGOⓇ Bonsai Tree از مجموعه Creators است.

(این یک مقاله کوتاه خواهد بود ، اما لطفاً بشمارید که چند بار "مجموعه" ، "ست" و LEGO را می نویسم. از چوب خفاش ، می توانم به شما بگویم که بسیاری است).

مجموعه گیاهان (Botanical Collection) یکی از اولین مجموعه های این شرکت است. اگر صاحب یک لگو هستید ، به احتمال زیاد قبلاً نیز گلها و درختان کوچکی ساخته اید ، البته با چند قطعه ، طوری تنظیم شده اند که متناسب با اندازه مجموعه باشند. اما مدل هایی که برای تکرار مقیاس گل های واقعی به عنوان مجموعه های قابل ساخت ساخته شده اند ، چیزی منحصر به فرد هستند. مجموعه دسته گل 756 تکه شامل بسیاری از تیره های گیاهان و خانواده ها از اسنپدراگون (نام خنک گل) ، گل رز (کلاسیک) و خشخاش (بدون مواد افیونی) گرفته تا گل مروارید (بسیار ظریف) و آستر (دوباره گل مروارید؟) و بر اساس ترجیحات شخصی مالک قابل تنظیم است ، خصوصاً اینکه ساقه ها از نظر طول قابل تنظیم هستند و قطعات گلبرگ در کل از رنگهای مختلف هستند. اما اگر می خواهید ، می توانید برای آن هدیه خرما عاشقانه (البته برای آن عاشقان LEGO) ، گل رز و لاله های قرمز را جدا از مجموعه اصلی بخرید. و مجموعه درختان بونسای 878 قطعه ای پیچیده در عمل هزار ساله هرس و شکل دادن به نمونه کوچک است ، تجربه ای چالش برانگیز برای مشتریان ، و دارای دو رنگ برگ اختیاری: سبز چند ساله و صورتی شکوفه گیلاس. همچنین همراه با دستورالعمل ها برای یک گلدان مستطیل شکل و یک پایه چوبی نمایشگر ، بنابراین تمام زیبایی ons بونسای to به کمال خود رسیده است.


LEGOⓇ این مجموعه را با توجه به بزرگسالان به عنوان مخاطبان هدف خود طراحی کرده است. آنها در بیانیه مطبوعاتی رسمی خود ، از LEGO Play Well Study جهانی خود در سال 2020 به عنوان منبع الهام یاد می کنند ، زیرا 73٪ از بزرگسالانی که به این نظرسنجی پاسخ داده اند ، ذکر کرده اند که به دنبال راههای اضطراب هفتگی هستند و 81٪ از آنها گفتند با LEGO به آنها کمک می کند تا به سطح آرامش برسند. همه به عنوان روندی ایجاد شده توسط همه گیری. به عبارت دیگر ، LEGOⓇ اهمیت مارک خود ، فضای مصرف کننده فعلی و تعامل مجموعه های آنها با مشتریان خود ، از جمله دوستداران قدیمی LEGO را درک کرده است. بنابراین ، منطقی است که چرا LEGO تصمیم گرفت به فعالیت هایی بپردازد که به طور طبیعی خارج از فرم LEGO خود آرام می شوند مانند چیدن گل برای نمایش در خانه ، یا برش و مراقبت از یک بونسای. جیمی برارد ، به عنوان رهبر طراحی گروه LEGO ، در بیانیه مطبوعاتی بیان کرد ، "وقتی بزرگسالان به دنبال راه های جدیدی برای خاموش کردن و آرامش هستند ، ما خوشحالیم که می توانیم به آنها کمک کنیم تا در هنگام غرق شدن از زندگی روزمره شلوغ خود راحت شوند خود را در ایجاد این ساختهای زیبا گیاهی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی