دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان محکوم بی گناه برای pdf

دانلود رمان های ایرانی جدید و عاشقانه
 دانلود رمان محکوم بی گناه

قسمتی از داستان رمان محکوم بی گناه : 

که وسط زیباترین رویا هستی
گاهی جلو آینه می ایستم
خودم را در آن میبینم
محکوم بی گناه
دست روی شانه هایش میگذارم
و میگویم: چه تحملی دارد ..دانلود رمان جدید...
دلت ......
-کجایی؟
-قبرستون
- قبرستون؟داری شوخی میکنی؟
دختره دیوونه اون جا چکار میکنی؟
کمی فکرکردم و تعمل.....دانلود کتاب و رمان محکوم بیگناه.اینجا چکارمیکردم؟.....آها .....
- سوسن جون مرد
- چی؟........درست حرف بزن بفهمم چی میگی؟......میشا؟
باحالتی عصبی که مدتها بود باهام همراه بود گفتم :
- دارم میگم سوسن جون مرد
پیرزنی که دوسال و نیم ازش مراقبت میکردم مُرد
الان هم به خاک سپردنش......دانلود رمان مجکوم بیگناه بامن تصفیه حساب کردند و من الان بیکارم......همین
- باشه عزیزم......همون جا باش تا بیام دنبالت
- میخوام برم پیش ماهان.....بیااون جا
آهی کشید که دل من رو هم سوزوند،تارا تنها کسی بود که باورم کرد و میدونست چی
کشیدم و میکشم
 

برای دانلود رمان محکوم بیگناه بر روی لینک زیر کلیک کنید


  • ۹۵/۰۶/۱۷
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی