دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

دانلود رمان جدید

اطلاعات تماس و روزمرگی های من

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان نسیم بیگانه می وزد برای pdf کامپیوتر و اندروید

دانلود رمان و کتاب های ایرانی
دانلود رمان نسیم بیگانه می وزد


 

قسمتی از متن رمان نسیم بیگانه می وزد :

 

قبل از اینکه رمانو شرع کنم شخصیت های اونو نام میبرم ومعرفی میکنم..نسیم دانشجوی پرستاری نوزده ساله نقش اول رمانس..نیما مهندس عمران بیست و چهار ساله برادر نسیم..محمد نوزده ساله پسرخاله ی نسیم دانشجوی پزشکیارشین:20ساله دانشجوی صنایع شیمی خواهر ارشاارتان. :29ساله جراح مغز و اعصابارشام بیستو پنج ساله دانش جوی قلب و عروق برادر ارتانارتام بیستو دو ساله دانشجوی مغز و اعصاب برادر ارتانارام:بیست ساله دانشجوی پرستاری خواهر ارتانمقدمههرکس در زندگی دچار دو راهی عشق و * میشوداما نه تا این حد سرنوشت پلید چه چیز را در انتظارم گذاشته است؟نمیتوانم راه درست از غلط را تشخیص بدمآری کدام راه را انتخاب کنم؟عشق؟ترس؟*؟ترحم؟
 
برای دانلود رمان نسیم بیگانه می وزد بر روی لینک زیر کلیک کنید



  • ۹۵/۰۶/۲۵
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی